2010. június 30., szerda

Nos, vége...

...end, finite, caput, finish, fine, finit.... most hirtelen nem jut eszembe több nyelven...:D Mikor meghirdettem a játékot, még nem volt meg a 100 látogatóm, izgultam kicsit, hogy vajon meglesz-e, mire véget érnek a játékok! Háááát...meglett. Vagyis már 160-nál is többen jártak nálam, nagyon meg is lepődtem! Lassan hirdethetem a 200-as játékot :D:D:D Annyira jól éreztem magam, míg tartott az első give-away-em, hgy szerintem gyakran fogok ilyet csinálni. Apropót meg nem nehéz kiötleni hozzá! Bármi megteszi!

De a lényeg, kevesebb, mint kettő és fél óra múlva meglesz a második nyertesünk is, akinek szintén meglepi ajándék jár ( előre kérem a kedves nyertest, hogy majd nyilatkozzon, szeretné-e megtudni a nyereményt előre, vagy, mint Belinda esetében, egészen a megérkezésig maradjon titok?)

Az előzőnél kicsit későn szóltam, most időben teszem, a nyertesnek 5 napja lesz jelentkezni, aztán újat húzunk! Tehát június 35-ig jelentkezz, kedves nyertes (vagyis....július 5-ig, hogy pontosabb legyek)!

Nos, nem szaporítom tovább a szót, közül sorsolni fogok(szóljon, aki kimarad):
*Belinda
*Cinella
*Erzsébet
*Estibogár
*Latinka
*Mephaela
*Omma
*Sesame

Kettővel gyarapodott a résztvevők száma, szuper!(Azért legközelebb tessék aktívabbnak lenni, kedves többiek! :))

Nemsokára jövök a sorsolással!

2 megjegyzés:

  1. Ne aggódj,lassan majd beindul a blogod :) Én kicsit több, mint egy hónapja kezdtem blogot írni, és június második hetében még csak 100 látogatónál jártam. Azóta volt több mint 500 látogatóm,és 17 rendszeres olvasóm :) Ahogy rakosgatod fel a bejegyzéseket, majd egyszer csak hirtelen beindul,és nem győzöl reagálni a sok levélre meg kommentre :)
    És a játékokra is egyre több jelentkező lesz, az elsőre nekem csak 6-an jelentkeztek :)

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, hasonlóan gondolom én is, az első játékon 6 emberből sorsoltam a nyertest, most nyolcból! :) Máris javult egy kicsit a statisztika! :)

    VálaszTörlés