2010. június 20., vasárnap

Játékom

Lassan elérkezünk az első bűvös számomhoz, a 100. látogatóhoz! Nem nagy szám, de én nagyon szeretek adni, így játékot hirdetek! Méghozzá rögtön kettőt! :) Az ajándék egyelőre meglepi!





Az első játékban azok között fogok sorsolni,  akik eltalálják, hány darab gomb van a fejlécképemben! Lehet számlálni! Az eredményeket megjegyzések formájában várom június 30-án délig. Háromkor sorsolok, aztán közzéteszem a nyertes nevét.


A másodikban azok vesznek részt, akik a követőim ( vagy azok lesznek a játék ideje alatt), és hagynak egy megjegyzést ehhez a bejegyzéshez június 25-én délig. Szintén háromkor sorsolás, aztán eredményhirdetés!
Ha másik útvonalon követed a blogomat, csak rendszeresen olvasod, légyszi jelezd, hogy tudjam!

Akár mindkettőn is részt vehetsz, csak annyit kérek, hogy tedd ki a blogodban a játékomra mutató linket (például képpel).

10 megjegyzés:

  1. Én 20 gombot számoltam, de pofátlan módon mindkettőre jeletkezem :) Kitettem a linket a blogomon :) További szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Én a másodikra jelentkezem, úgy is mint követőd. (Amúgy szerintem is 20.)

    VálaszTörlés
  3. Most, hogy újraszámoltam lehet, hogy 23-24 ??? becsapós, de éppen ettől jó játék :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Jelentkeznék mindkét játékodra. Gombokból én 20-at számoltam, de a jobb oldali olló mellett nem tudom van-e még. Illetve van elől egy ciklámen fehér gombnak látszó tárgy, abban nem vagyok biztos, hogy ő is a gombok népes családjába tartozik. (így 19).
    Cinella

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnék játszani,mindkettőben!
    "0 gomb biztosan felismerhető,de a kép jobb oldalán,középen,az olló mellett mintha lenne még egy,én tehát azt mondom,21.

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a kerek számhoz! Én 21 gombra gondolok. nem tudom játszhatok-e még. köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. Semmiről sem késtél még el, bőven van idő a végéig! Köszönöm nektek, akik játszotok velem!

    VálaszTörlés
  8. Hello...Gratulálok a szép számhoz...Én még csak a felét értem el...Gyere játszani hozzám, ha van kedved...

    VálaszTörlés
  9. Játszanék veled! 21 gombot számoltam :-)

    VálaszTörlés